hallo allemaal, ik heb een vraagje over huishoudelijke hulpen, en hoop dat de mensen hier die een hulp hebben of zelf huishoudelijke hulp zijn mij wat advies willen geven.
mijn man en ik werken allebei veel, onze dochter gaat naar het kdv. ze is bijna 4 jaar.
ons huis is vrij nieuw en er moet dus altijd veelv erbouwd, vertimmerd en geschilderd worden.
kortom het is hier vaak een berenbende:)
omdat ik altijd op kantoor ben en mijn man meestal klust als hij thuis is, wordt de huishouding nogal vaak verwaarloosd.
een beetje stofzuigen en dweilen lukt me nog wel, maar dat is meestal nachtywerk, of voor de weekeinden.
nu hebben we dus besloten een hulp in de huishouding te laten komen voor een paar uurtjes per week, niet te veel, en dan gewoon voor de normale huishoudelijke dingen zoals schoonmaken en af en toe wat strijken.
binnenkort komen er een paar meisjes langs die aangegeven hebben dat ze wel willen helpen.
mijn vraag aan jullie is: - welke prijs per uur is redelijk, en welke werkzaamheden kan ik zoals vragen of verwachten an zo'n meisje?
ik bedoel, ik zal haar natuurlijk niet vragen de tuin opnieuw in te delen:) maar gewoon schoonmaakwerk is toch wel goed?
en wat zijn jullie ervaringen met huishoudelijk werk, als opdrachtgever of als hulp??? graag jullie ervaringen, omdat het voor mij nieuw is dit soort ‘werk’ te verdelen:)