Hallo Nico,
een vraag aan jouw gericht, aangezien jij een geroutineerde glazenwasser bent. Hoe kun je exact het beste werken om geen strepen op je ramen te krijgen. Ik krijg achteraf altijd van die witte doffe strepen op de ramen. Wat doe ik fout?!
bedankt Nico, Maar welke raamwisser is nu het beste. Kan ik een van de Blokker gebruiken?schoonmaaknico schreef:
>
> voel me helemaal verlegen worden, het belangrijkste is een
> goede raam -wisser, als je nl. niet al het water van het glas
> “trekt ” droogt het water op wat er nog zit, en dat
> veroorzaakt de strepen. vooral als het water wat smerig is
> zie je dat heel goed
Hallo Nico,
Ik kan binnenkort beginnen in de onderaanneming maar heb hier geen ervaring mee. Weet jij hoe ik goed beslagen ten ijs kan komen bij de opdrachtgever, een voorbeeld contract voor onderaanneming heb ik niet. Weet jij of er hier voorbeelden van bestaan?
Alvast dank voorje reactie. Reacties van anderen zijn ook welkom.
Hoi, onderaanneming in wat? Als je dat in glazenwassen wilt doen moet je toch een goed resultaat kunnen laten zien, anders regent het na een dag werken al klachten bij je opdrachtgever en is het snel afgelopen met je.
Koop goede spullen ,oefen veel en maak je familie en vrienden blij met wekelijks gelapte ramen zodat je veel routine op kunt doen. Vergeet vooral het houtwerk niet, want daar kikken de meeste klanten op.
Het belangrijkste is ( m.i.) goed resultaat kunnen leveren, goed met klanten om kunnen gaan, er representatief uitzien en natuurlijk met goede spullen voor de dag komen.
succes, als je vragen hebt hoor ik het wel.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?