Ramen stoomcabine

• Corine

Hallo,

wij zijn bezig met het verbouwen van onze badkamer; nu hebben wij een stoomcabine gekregen die goed schoon te maken was..

BEHALVE…….. de deuren van glas…

Weet iemand een middel om deze te ontkalken ? We hebben echt al vanalles geprobeerd… (azijn keramische kookplaat reiniger, jif, chloor, antikal, wc eend…….)echter niets lijkt te helpen..

We zijn in voor tips !! Wie o wie kan helpen ??

Bij voorbaat dank,

Groeten,

Corine

• hetty

Eerst goed ontvetten met een alles reiniger of afwasmiddel, naspoelen met schoon water en dan met antikal behandelen en weer goed naspoelen met schoon water.

Eventueel de hele proceduren herhalen.Het is een opbouw van kalk met zeep en huidvetten.Door de tijd is er een laagje opgebouwd dus moet het op deze manier weer afgebroken.

Het zuur van de antikal wordt tegen gehouden door het vet,dus eerst onvetten en dan ontkalken.

Hetty

• alie roode

Hoi probeer het eens met de kalk-ex van jemako werkt gewoon super

info op www.simpelschoon.nl

groetjes alie

• adrie-1

schoonmaakazijn!

adrie

• impie

De ecru kleurige katoenen vloerbedekking in de slaapkamer heeft ondertussen een behoorlijk gore “loop”gekregen. Weet iemand een goed middel dit te reinigen?

• Noesch

Onze gouden combinatie hier is : flink wat geljavel van de aldi(wonderproduct vind ik dat), met wat cif(schuurpoeder) op een sponsje met schuurvlak(zo van die sponsjes die wel schuren maar geen krassen geven). En niet te zuinig zijn.

Mijn schoonzus gebruikt de gel sedert ze haar douchedeur dus niet meer schoon kreeg. Ze vertelde me toen dat het precies was alsof ze in een reclamespotje speelde.

Is een van de weinige nietmilieuvriendelijke poetsprodukten die hier in huis komen. Ideaal om witte kasten en vieze bovenkanten van frigo's enz te poetsen.

Groetjes,

Noesch

• Bé Scheffers

Hoi Corine,

Wij hebben de oplossing, wij verkopen een speciaal pakket voor het reinigen en coaten van glasdeuren. 100% garantie dat je het weg krijgt en met de coating voorkom je kalkaanslag. Eenvoudig te behandelen.

Met vriendelijke groet,

firma_js@euronet.nl