onze laminaat beukenkleur is heel er dof geworden ik maak het met laminaatreiniger schoon maar blijf toch steeds doffe plekken zien iemand idee om het weer mooi tekrijgen?
vijfje schreef:
>
> misschien je vloer een dweilen met spul met laminaatglans,dit
> gebruik je na de reiniger.Kun je ook kopen bij kruitvat os
> shlecker
Dat heb ik ook geprobeerd, maar werkte niet echt toen kreeg vlekken en een waas, net of je teveel middel gebrukt hebt.
Nu werk ik met een microvezeldoek en schoon water het wordt al stukken minder maar de gewenste resultaat, zijdeglas krijg ik niet voor elkaar..
De laminaat vloer éénmalig dweilen (niet te nat!) met een klein scheutje amoniak in het water zodat de vloer ontvet, dus het residu van de eerder gebruikte middelen verdwijnt.
Als de vloer éénmaal schoon is deze onderhouden door te reinigen met een schone klamvochtige microvezel doek. DUS ZONDER MIDDEL!
Dan heb je de vloer weer op het glans niveau zoals hij door de fabriek is afgeleverd.
Als je wilt dat hij meer glans krijgt dan kun je de vloer in de was (polymeer) zetten, maar dat moet je regelmatig herhalen want de was slijt en het is moeilijk te doen omdat de vloer voor iedere wasbeurd wee helemaal schoon moet zijn.
Mijn advies is de vloer schoonmaken en schoon houden zonder een lwaslaag aan te brengen.
ik kan je als consulente van HARA een oplossing geven en dat is je vloer dweilen met onze mach 6 vloervezel. Dit is dweilen zonder schoonmaakmiddelen en 6 keer beter (vandaar ook mach6) dan iedere andere vezel dan ook. Voor meer info kijk op www.Ha-Ra.nl. Veel succes.Dani schreef:
>
> onze laminaat beukenkleur is heel er dof geworden ik maak het
> met laminaatreiniger schoon maar blijf toch steeds doffe
> plekken zien iemand idee om het weer mooi tekrijgen?
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?