vraag

• karel

Tegenwoordig heb je te maken met van moderne interieur. Er zijn echter een paar tafels waarbij je de vingerafdrukken en andere plekken niet van de tafel af krijgt. Van dichtbij zie je niks maar als je van een afstandje naar die tafel kijkt dan ziet het er niet uit. Wie weet hoe ik deze op vlekken er toch vanaf kan krijgen

• Tejo

Ter info.

Betreft meestal mellamine-kunstofoppervlakte .

Deze zijn goed te reinigen met klamvochtige kwaliteits-microvezeldoek.(bijv.Taski)

Eventueel bij extra vervuiling doeken klamvochtig maken met glasreiniger op alcoholbasis.

Doeken vervolgens reinigen in wasmachine zonder wasverzachter !!

Veel succes

• schoonmaaknico

wat dan ook goed werkt om geen watervlekken te krijgen is nawrijven met een zelfde micro-vezel doek, maar dan een droge.

suc6

• Tejo

Bij klamvochtig reinigen !! en evt.in combinatie met een oplosmiddel als alcohol krijg je geen watervlekken.

• mark02

deze combinatie werkt zo goed dat ik er zelfs spiegels mee schoon maak wat mijn werk tijd aanzienelijk vermindert :

microvezel doek (blauw) 40x40 in combinatie met taski 100 (blauw)

met deze combi pak ik bureau's met melk glas bladen,spiegels,houten en alle kunststof bureau's geen vlek te zien!

groeten,

• andrea

hiervoor kun je kijken op www.Ha-Ra.nl en dan specifiek bij de Star doek. Bij het gebruik van deze doek ben je geen schoonmaakmiddelen nodig en alles droogt streeploos op. HARA is de bedenker en uitvinder van het originele vezelschoonmaaksysteem. Veel succes.mark02 schreef:

>

> deze combinatie werkt zo goed dat ik er zelfs spiegels mee

> schoon maak wat mijn werk tijd aanzienelijk vermindert :

>

> microvezel doek (blauw) 40x40 in combinatie met taski 100

> (blauw)

>

>

> met deze combi pak ik bureau's met melk glas

> bladen,spiegels,houten en alle kunststof bureau's geen vlek

> te zien!

>