software

• assion

dag mensen ,

wie kan mij helpen ?

ik heb binnenkort eigen schoonmaak bedrijf en vraag me af wat de best duidelijk software is en hoe ik een offerte kan maken ( ongeveer hoeveel per uur vragen )

en maximal bedraag per uur .

wie kan me voordurende advies geven in de schoonmaak gebied zo wel zakelijk en met werkzaam heden tegen een vergoeding ?

alvast bedankt

• Pietdeschoonmaker

assion schreef:

>

>

> dag mensen ,

> wie kan mij helpen ?

> ik heb binnenkort eigen schoonmaak bedrijf en vraag me af wat

> de best duidelijk software is en hoe ik een offerte kan maken

> ( ongeveer hoeveel per uur vragen )

> en maximal bedraag per uur .

> wie kan me voordurende advies geven in de schoonmaak gebied

> zo wel zakelijk en met werkzaam heden tegen een vergoeding ?

> alvast bedankt

Wat dacht je van een adviesbureau?

Als je dit al niet weet?, en dan toch een eigen bedrijf beginnen.

Ken je die reclame, als ik jouw was zou ik eerst naar de KvK gaan. kost ongeveer 25 euro voor een advies van 1 uurtje…..

• Broer Dijkstra

Piet kan jij niet iets anders doen dan mensen van advies te dienen waar ze niet op zitten te wachten.

Als deze persoon nou wat wil weten kan hij toch gewoon een vraag stellen, daar is toch dit prikbord voor.

Groeten: Broer Dijkstra

• mark02

met de 2 antwoorden hierboven kom je niet ver (niet kwaad bedoelt Dijkstra) maar je uurprijs verschilt nogal een per klant en verandert ook elke zoveel tijd dus het is goed opletten en lezen wat er om je heen in de branche gebeurt je kan natuurlijk ook bijvoorbeeld als je in de onderaanneming zit advies vragen aan je opdrachtgever teminste als de verstands houding juist is zoniet ben je daar ook gelijk achter en software matig is er niet veel voor deze branche vele bedrijven laten software schrijven aangezien dit een dure grap is zou ik gewoon zelf gaan rommelen in Excel dat wordt veelal gebruikt

• Pietdeschoonmaker

Broer Dijkstra schreef:

>

> Piet kan jij niet iets anders doen dan mensen van advies te

> dienen waar ze niet op zitten te wachten.

> Als deze persoon nou wat wil weten kan hij toch gewoon een

> vraag stellen, daar is toch dit prikbord voor.

>

> Groeten: Broer Dijkstra

Beste Broer,

Eerst lezen en antwoorden….

Iedereen kan een schoonmaakbedrijf beginnen, maar je moet wel weten waar je aan begint.( een grote fiasco sinds men géén papieren meer nodig heeft)

Ik ben blij dat er een keurmerk komt voor schoonmaakbedrijven (hoop ik)….

Vandaar KvK of een adviesbureau…. dat snap jij ook wel….. anders gaat het bedrijf naar de ……………. of wil jij dat graag???

• Dieke Theuns

Hallo allemaal,

Het is absoluut niet nodig om zelf in excel te gaan zitten rommelen.

Reed Business Information brengt prima software voor de schoonmaakbranche tegen een schapelijk bedrag.

Meer weten of folder aanvragen?

Bel met verkoop 0314-349999

• pascal

maar wel makkelijk en begrijpbaar zonder dat je wat hoeft te installeren en als je druk bent hebt je geen tijd voor onzin zoals als bij komstigheden die de software heeft en ik spreek hellaas uit ervarging

• Dieke Theuns

Natuurlijk moet je de software eerst instaleren voordat je ermee kan werken, maar dat is maar 5 minuten werk. En het is logisch als je met iets nieuws begint dat je de handleiding nodig hebt om je in het programma te verdiepen.

Een eigen programma in elkaar draaien kost ook de nodige tijd en met de software van Reed Business ben je verzekerd van marktconforme normen en kan je 1x per 2 jaar de nieuwe versie instaleren zodat je altijd actueel bent. Het grootte voordeel is natuurlijk ook dat je een gedegen calculatie of raming hebt die je bij je offerte kunt voegen.

• AOC

Beste Assion,

Laat het even per e-mail weten als je nog steeds advies nodig hebt.

Succes.

• Klantenservice RBI

Beste Lezer,

De bedoelde software is de ElsevierCALC Schoonmaakwerk en verkrijgbaar via www.reedbusiness.nl en via de afdeling klantenservice 0314-358358