met telescoop zemen

  • m.d.w

    zou graag de voordelen en de nadelen willen weten van het zemen met het nieuwe systeem van het zemen met telescoop .

    of je echt al het vogelpoep eraf krijgt en ofhet echt schoon opdroogt.

    hoor alleen maar negatieve berichten .

  • DCS

    Ik denk dat dit mensen/bedrijven zijn die niet in de telewash willen investeren en dus met een negatief vooroordeel dit systeem afkraken.

    Zelf heb ik de telewash vorig jaar gekocht en ben er zeer enthousiast over maar wat nog belangrijker is, is de positieve reactie's van mijn klanten.

    Zowel de ramen van partikuliere als van bedrijven was ik met de telewash en hoor nagenoeg alleen maar goede reactie's.

    Een groot bejaardentehuis in Reeuwijk WIL alleen maar met dit systeem de ramen gewassen hebben.

    Natuurlijk zitten er ook beperkingen aan het wassen van ramen met de telewash.

    Zo is de onderkant van het houtwerk van een kozijn niet goed te reinigen, hier heb ik een borstel-unit voor laten maken die 120 graden gekanteld kan worden om zo toch die onderkant te reinigen.

    De vullingen voor het filtreren van je water zijn best prijzig, 90 euro voor 1 vulling waar je gemiddeld 2000ltr water mee kan filtreren.

    Ramen met een ventilatie-rooster moet je heel goed spoelen anders blijft er vuil uit lopen wat weer smerig opdroogt op je raam. (door praktijk ervaring weet je ongeveer hoelang je op zo'n raam moet spoelen)

    Maar al dit soort zaken wegen niet op tegen de voordelen van snel, veilig en effectief ramen wassen.

    Kortom ik ben en blijf voorstander van telewash-systemen.

    Gr, Dik.

  • m.d.w

    zou ook graag willen weten hoelang je kan zemen met een tank van circa 400 honderd liter.

    en hoe hoog is het maximale met steel om te zemen

    wat kost het om het hele setje aan te schaffen inclusief de tank waar het water inwordt aangemaakt.

    moet je een aanhanger speciaal laten maken voor al het materiaal.

    is het wel rendabelgenoeg en heb je er niet teveel romslomp ermee i.v.m het vullen van de tank

  • Karel

    in ons bedijf hebben wij al 10 jaar tellescoop wasser van 20 meter (voor ons dus niet nieuw meer) wij hebben hem maar enkele keer gebruikt het uitschuiven en in schuiven is om eerlijk te zijn pokkewerk en je krijgt er een stijvenek van.

    naar mijn mening geen goede uitvindig wij doen bijna alles met een hoogwerker

    de kostprijs met een hoogwerker valt reuze mee je kunt er veel sneller mee lappen

    en als je glas goed natmaakt je ook geen strepen. DCS schreef:

    >

    > Ik denk dat dit mensen/bedrijven zijn die niet in de telewash

    > willen investeren en dus met een negatief vooroordeel dit

    > systeem afkraken.

    > Zelf heb ik de telewash vorig jaar gekocht en ben er zeer

    > enthousiast over maar wat nog belangrijker is, is de

    > positieve reactie's van mijn klanten.

    > Zowel de ramen van partikuliere als van bedrijven was ik met

    > de telewash en hoor nagenoeg alleen maar goede reactie's.

    > Een groot bejaardentehuis in Reeuwijk WIL alleen maar met dit

    > systeem de ramen gewassen hebben.

    > Natuurlijk zitten er ook beperkingen aan het wassen van ramen

    > met de telewash.

    > Zo is de onderkant van het houtwerk van een kozijn niet goed

    > te reinigen, hier heb ik een borstel-unit voor laten maken

    > die 120 graden gekanteld kan worden om zo toch die onderkant

    > te reinigen.

    > De vullingen voor het filtreren van je water zijn best

    > prijzig, 90 euro voor 1 vulling waar je gemiddeld 2000ltr

    > water mee kan filtreren.

    > Ramen met een ventilatie-rooster moet je heel goed spoelen

    > anders blijft er vuil uit lopen wat weer smerig opdroogt op

    > je raam. (door praktijk ervaring weet je ongeveer hoelang je

    > op zo'n raam moet spoelen)

    > Maar al dit soort zaken wegen niet op tegen de voordelen van

    > snel, veilig en effectief ramen wassen.

    > Kortom ik ben en blijf voorstander van telewash-systemen.

    >

    > Gr, Dik.

  • wil

    Zo als de amerikanen al zeiden Easy/Fast/Safe

    Telescoop glasbewassing makkelijk/snel/veilig

    mvg Wil

  • DCS

    Bij een aantal bedrijven o.a. Romac in Leiden, kan je zo'n unit voor 1 dag huren.

    Misschien een optie voordat je besluit om daadwerkelijk een telewash-unit aan te schaffen.

    Gr, Dik.