Koud-ontvetter

• N.Franken

Geachte,

Ik ben op zoek naar biologisch afbreekbare koud-ontvetters. De ontvetter moet ingezet kunnen worden in scheepvaart, industrie, food-industry, landbouw en visserij. De ontvetter moet in vaten vanaf 10 liter leverbaar zijn. Gaarne uw reactie.

MvG

N.Franken

• hetty

zie: www.lciproductions.nl

sucses

gr. hetty

• Mark5

Jij zoekt naar een koud ontvetter welke oliën, dierlijke vetten en andere vetten oplost, die zijn er genoeg te krijgen neem maar contact met mij op 06-24533394.

Voor de voedselverwerkende industrie heb je altijd te maken met de HACCP-normen hier kun je ook bij mij info over inwinnen nou tot horens

• f.m croes

voor koud-ontvetter kunt u met mijn contact met mij opnemen croes 06-24813486

f.croes2@chello.nl

• Mark5

De koud ontvetters die je zoekt zullen toch een mengsel moeten zijn van logen met oppervlakte aktieve stoffen. Wat ook kan worden gebruikt zijn producten op basis van citrusterpenen, maar dit zijn hele dure grondstoffen, maar mocht je nog vragen hebben stuur maar ff e-mail

• Neo chemie

Geachte heer,

Neo Chemie bv. uit Winkel heeft de oplossing voor u, Trans4 is een uniek product welke met water vooraf verdund moet worden. Het product kunt u zelfs met zeewater aanmaken.

Het is onbrandbaar en voldoet aan de strengste milieueisen.

Over de werking zult u zich verbazen.

U kunt altijd een proefmonster aanvragen.

www.neochemie.nl

vriendelijke groet,

T. Kugelmann

• elbab

ik ben op zoek naar koud ontvetter voor de horeca, van 5 of 10 iter

• anja

vraag eens bij rens cleaning products, deze leveren aan scheepvaart, olieboorplatforms, food industrie

www.reinigingsmiddelen.com

N.Franken Schreef:

——————————————————-

> Geachte,

>

> Ik ben op zoek naar biologisch afbreekbare

> koud-ontvetters. De ontvetter moet ingezet kunnen

> worden in scheepvaart, industrie, food-industry,

> landbouw en visserij. De ontvetter moet in vaten

> vanaf 10 liter leverbaar zijn. Gaarne uw reactie.

>

> MvG

>

> N.Franken

• jef

kijk eens op www.reinigingsmiddelen.com van de firma rens cleaning products

• C.v.Schaik

LS.

Het product Zoom van Amway is een uitstekende ontvetter.

Dit is tevens in grotere hoeveelheden te krijgen dan de standard hoeveelheid van 1 liter.

Meer info op MYAMWAY.nl