Helaas wegens omstandigheden schoonmaakbedrijf ter overname aangeboden.
Het is een kleine éénmanszaak met vaste klanten.
Eventueel is er een beletterde bedrijfsbus bij etc.
Voor meer informatie mag je me mailen.
Alleen serieuze reacties graag.
Graag zou ik met u in contact willen komen. Ik zelf heb ook een schoonmaakbedrijf in den haag. Wij zijn een bedrijf die begonnen is met 2 man, maar nu anderhalf jaar later al 7 mensen werkzaam heeft. Wij zouden graag met u eens willen afspreken zodat we van gedachten kunnen wisselen.
Vriendelijke groeten
Schoonmaakbedrijf Een Nieuwe Weg
Mischa Groenewegen 0625270539
Hallo Bel,
Graag zouden we zo snel mogelijk met je in contact willen komen om te praten over de over te nemen werkzaamheden. De vragen die we hebben willen we het liefst persoonlijk met je doornemen.
Voor meer informatie over ons bedrijf wil ik je verwijzen naar onze website
www.adv-groep.nl.
Stuur je telefoonnummer vanavond nog naar ons toe en we zullen dan direct contact met je opnemen.
Met vriendelijke groet en tot horens.
ADV
Ron Rouwenhoff
Dag Bel,
Ik lees je bericht zo juist. Misschien hoef je je bedrijf niet te verkopen. Misschien is het een mogelijkheid voor je om alles uit te besteden en de verantwoordelijkheid bij de aannemers legt. Wij zijn bereid om dat te doen. Ons bedrijf bestaat uit studenten we zij nu momenteel 4 man sterk. Waarvan 1 fulltimer. Deze heeft erg veel uren over. Wij zijn vaak goedkoper dan onze concurrenten. Wanneer je alles uit besteed dan krijg je altijd inkomsten. Je bedrijf verkopen is even leuk, omdat je dan veel geld krijgt. Misschien is het interessanter om het uit te besteden. Wat ook mogelijk is een gedeelte te verkopen en een gedeelte uit te besteden.
Laat maar even weten wat je van mijn ideen vind. 06-48376146.
m.v.g.
Martin Kennis
A&M Glazenwasserij
graag zou ik wat meer informatie willen over de verkoop van uw bedrijf. wij willen namelijk een schoonmaakbedrijf starten. evt beginnen met de koop van een ander bedrijf.Bel schreef:
>
> Helaas wegens omstandigheden schoonmaakbedrijf ter overname
> aangeboden.
> Het is een kleine éénmanszaak met vaste klanten.
> Eventueel is er een beletterde bedrijfsbus bij etc.
> Voor meer informatie mag je me mailen.
> Alleen serieuze reacties graag.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?