Overname

• Bel

Helaas wegens omstandigheden schoonmaakbedrijf ter overname aangeboden.

Het is een kleine éénmanszaak met vaste klanten.

Eventueel is er een beletterde bedrijfsbus bij etc.

Voor meer informatie mag je me mailen.

Alleen serieuze reacties graag.

• JanPieter

Hoi,

Als je in de regio Gelderland zit, stuur dan een mailtje met de gegevens alles wordt vertrouwlijk behandeld door een erkende AA accountantskantoor.

• Bel

Hoi hoi,

Sorry ik ben erbij vergeten te vermelden dat wij in Zuid-Holland zitten.

• AOC

Wij zijn werkzaam in de provincie zuidholland

als daar ook u werkzaamheden plaats vinden kunt u contact met ons op nemen

met vriendelijke groet,

M.Lohe

rc@a-o-c.nl

06-24519650

• Een Nieuwe Weg

Graag zou ik met u in contact willen komen. Ik zelf heb ook een schoonmaakbedrijf in den haag. Wij zijn een bedrijf die begonnen is met 2 man, maar nu anderhalf jaar later al 7 mensen werkzaam heeft. Wij zouden graag met u eens willen afspreken zodat we van gedachten kunnen wisselen.

Vriendelijke groeten

Schoonmaakbedrijf Een Nieuwe Weg

Mischa Groenewegen 0625270539

• ADV-groep

Hallo Bel,

Graag zouden we zo snel mogelijk met je in contact willen komen om te praten over de over te nemen werkzaamheden. De vragen die we hebben willen we het liefst persoonlijk met je doornemen.

Voor meer informatie over ons bedrijf wil ik je verwijzen naar onze website

www.adv-groep.nl.

Stuur je telefoonnummer vanavond nog naar ons toe en we zullen dan direct contact met je opnemen.

Met vriendelijke groet en tot horens.

ADV

Ron Rouwenhoff

• adda

ik zou graag met u praten.

u kunt ook me bellen, tel: 06-13069218.

groetjes.

• Bel

Goedenmorgen,

Ik heb buiten deze site om ook heel veel reacties gehad dus ik heb er een dag voor uitgetrokken namelijk a.s zaterdag dan bel ik iedereen terug. Want deze week heb ik helaas geen tijd.

Met vriendelijke groet,

Bel

• A&M Glazenwasserij

Dag Bel,

Ik lees je bericht zo juist. Misschien hoef je je bedrijf niet te verkopen. Misschien is het een mogelijkheid voor je om alles uit te besteden en de verantwoordelijkheid bij de aannemers legt. Wij zijn bereid om dat te doen. Ons bedrijf bestaat uit studenten we zij nu momenteel 4 man sterk. Waarvan 1 fulltimer. Deze heeft erg veel uren over. Wij zijn vaak goedkoper dan onze concurrenten. Wanneer je alles uit besteed dan krijg je altijd inkomsten. Je bedrijf verkopen is even leuk, omdat je dan veel geld krijgt. Misschien is het interessanter om het uit te besteden. Wat ook mogelijk is een gedeelte te verkopen en een gedeelte uit te besteden.

Laat maar even weten wat je van mijn ideen vind. 06-48376146.

m.v.g.

Martin Kennis

A&M Glazenwasserij

• klupescu@hotmail.com

graag zou ik wat meer informatie willen over de verkoop van uw bedrijf. wij willen namelijk een schoonmaakbedrijf starten. evt beginnen met de koop van een ander bedrijf.Bel schreef:

>

> Helaas wegens omstandigheden schoonmaakbedrijf ter overname

> aangeboden.

> Het is een kleine éénmanszaak met vaste klanten.

> Eventueel is er een beletterde bedrijfsbus bij etc.

> Voor meer informatie mag je me mailen.

> Alleen serieuze reacties graag.