onderaannemers

  • JanPieter

    Wij zijn een schoonmaakbedrijf in de regio Gelderland die aangesloten is bij het OSB.

    Wij zijn op zoek naar zelfstandige onderaannemers.

    Voor: Vloeronderhoud, Glasbewassing en eventueel andere schoonmaakwerkzaamheden.

    Reageren heeft alleen zin wanneer je in bezit bent van inschrijving K.v.K en BTW nr. en een WA verzekering voor zelfstandige en uurtarief, m2 prijs en- of een bedrijfsprofiel. Alles wordt vertrouwlijk behandeld.

    Tevens zijn wij op zoek naar een schoonmaakbedrijf voor overname.

    Met vriendelijke groet

    JanPieter

  • John van Haren

    Beste Jan Pieter,

    Wij zijn als gespeciliseerd bedrijf in onderaanneming uiteraard in het bezit van de door jou gevraagde gegevens.

    Als je mij jouw e-mail adres wilt mailen dan zal ik deze gegevens mailen, liever niet via de prikpagina.

    Om een indruk te krijgen kun je alvast een kijkje nemen om mijn website www.jhdtotaalleverancier.nl

    Groeten,

    John van Haren

  • JanPieter

    Best John,

    Als je naast auteur: JanPieter aanklikt. dan kan je de gegevens aan ons toemailen.

    Trouwens jullie hebben een mooie internetsite.

    met vriendelijke groet,

    JanPieter

  • AOC

    Geachten heer

    Wij voldoen echter aan elke door u gestelde vraag.

    en wij zijn dus zeer geintreseert.

    Werkzaam in de provinsie zuidholland.

    U kunt contact met ons op nemen via,

    rc@a-o-c.nl

    06-52026898

    Met vriendelijke groet,

    AOC

  • ADV-groep

    Hallo JanPieter,

    Wij zijn een in Almere gevestigd bedrijf, die naast eigen werk ook actief is als onderaannemer.

    Om een indruk te krijgen van ons bedrijf verwijzen we je graag naar onze website

    www.adv-groep.nl.

    Graag willen we met jullie in contact komen om te kijken of we elkaar van dienst kunnen zijn. Reageer s.v.p. via onze website door je telefoonnummer door te geven waarop we je kunnen bereiken. We nemen dan direct contact met je op voor het maken van een afspraak om kennis te maken en (de gevraagde) gegevens uit te wisselen.

    We zien je reactie graag tegemoet.

    Tot horens!!!

    ADV

    Ron Rouwenhoff

  • Piatkowski

    Ik heb intresse voor natuursteenonderhoud en eventuele reperatie daarvan

    kan bij u misschienvoorkomen ,Inpregneren,kristaliseren heb ruime ervaring

    indeze

    met vriendlijke groet

    Raijmond

  • A&M Glazenwasserij

    Geachte heer/mevrouw,

    Wij zijn een jong en gemotiveerd bedrijf. Wij zoeken momenteel werk. Het bedrijf bestaat uit studenten. We beginnen nu aan een fulltimer en hebben daarom wat uren tekort. Uiteraard voldoen wij aan de eisen die jullie aan ons kunnen stellen. Onze kosten zijn afhankelijk van het aanbod. Krijgen wij veel werk dan willen wij een laag uurtarief rekenen. Als u op zoek bent naar goede onderaannemers dan bent u bij ons aan het goede adres.

    m.v.g.

    Martin Kennis

  • E&S SCHOONMAAKDIENSTEN

    Beste Janpieter,

    Ondanks dat deze advertentie al erg oud is, maar toch nog online staat wil ik ons bij deze aanbieden

    voor de onderaanneming.

    Als deze advertentie nog steeds van toepassing is dan horen wij dat graag.

    Met vriendelijke groet,

    E&S SCHOONMAAKDIENSTEN te Zevenaar

    www.e-s-schoonmaakdiensten.nl

  • H&S schoonmaak

    Geachte heer,

    Wij willen graag met u in contact komen omtrent onderaanneming schoonmaak.

    U kunt ook kijken op onze website dan krijg Uw een indruk Van H&S schoonmaakdiensten.

    Onze website www.hs-schoonmaakdiensten.nl wij werken door heel nederland en daarbij zijn we uitgeroepen tot het beste schoonmaakbedrijf van Dordrecht en omstreken 2008-2009.

    U kunt ook bellen naar Dhr.Stolk 06-42443748

    Met vriendelijk groet,

    H&S schoonmaakdiensten

  • Lever

    Geachte JanPieter,

    Ondanks dat de advertentie oud is reageer ik nog wel.

    Bent u nog steeds opzoek naar onderaannemers. Het liefste in Noord Brabant.

    Wanneer u nog onderaannemers zoekt dan zou ik graag op gesprek komen.

    Met vriendelijke groet,

    Edwin Lever

    Lever Cleaning Service

    info@lever-cleaningservice.nl