Serredak

• Esther

Hallo allemaal,

Ik zoek een schoonmaakmiddel voor een glazen serredak. Ik heb gehoord dat ze bij de Praxis een totaalpakket hebben gehad waarbij er een glazenwasmiddel en een nabehandeling in zat waardoor het glas water- en vuilafstotend werd. Ik weet niet hoe het heet, en hoeveel het kost.

Weet iemand hoe het heet? En of het nog verkrijgbaar is (de dichtsbijzijnde Praxis is 20km verderop..) Of dat er een andere oplossing is?

Alvast heel erg bedankt voor je reactie

Esther

• schoonmaaknico

Hoi, het waterafstotende lukt wel iets met een goede autowas, maar dat heeft niet het eeuwige leven

schoonmaken van je dak gaat goed met een sopje met afwasmiddel ( even laten weken ) en goed droogtrekken zit er veel groene aanslag op dan kun je het met een sanitair-spons doen ( spons met witte schuurkant) GEEN pannenspons, die krast. Als het dak van kunsstof is met beleid werken.

suc6

• Roelof

Bij ons zit er waarschijnlijk kalk, of vervuiling door de aanwezige loodlap op het glazen serre dak. Heel irritant.

Ik had van een schoonmaak bedrijf bogalite zuur meegekregen, maar dat helpt nog niet zo.

Iemand betere suggesties ??

Met vriendelijke groeten,

Roelof.