Zoekt u hulp bij schoonmaken ?

  • Lisa77NL

    ZOEKT U HULP BIJ: SCHILDEREN, KLUSSEN, FOLDERS BEZORGEN, SCHOONMAKEN, AFWASSEN of ander huishoudelijk werk…….

    Ik ben op zoek naar een (simpele) baan voor mijn vriend, die tijdelijk in Nederland is en de Nederlandse taal nog niet goed beheerst. (Zijn moedertaal is Spaans). Graag zou hij zijn handen uit zijn mouwen willen steken en werkzaam willen zijn in een functie waar niet veel gesproken hoeft te worden.

    Ikzelf ben nu werkzaam als secretaresse bij een accountancy kantoor en heb tijdens een lang verblijf in het buitenland mijn vriend als een sociale, hardwerkende, betrouwbare jongeman leren kennen in het Hilton hotel waar wij beiden werkten. Ik heb in dit hotel als Guest Service Manager gewerkt en hij was werkzaam als kok in het vier-sterren restaurant.

    Graag willen wij onze toekomst in Nederland opbouwen, maar door het gebrek aan kennis van de Nederlandse taal, is het lastig om een baantje voor mijn vriend te vinden. Wellicht dat jullie hem een kans kunnen geven…..

    Te denken valt aan schoonmaken, afwassen, bedden opmaken, stofzuigen, koken, kluswerk, schilderen, folders bezorgen.

    Hij is inzetbaar van ‘s ochtends vroeg tot ’s avonds laat en van maandag tot en met vrijdag.

    Graag hoor ik een reactie van jullie,

    Met vriendelijke groet,

    LISA77NL

  • Fides Trust

    Als je uit de omgeving komt van Utrecht dan kan hij zich inschrijven bij Fides Trust.

    Adres: Rijnlaan 164, 3522 BW te Utrecht.

    Wij zijn altijd wel op zoek naar personeel voor de schoonmaak, catering, magazijn, produktie en voor de spoelkeuken.

    Mvg

    Fides Trust