DANK JE WEL

  • nico

    misschien een vreemd topic, maar ik, en ook vele anderen geven vaak tips en antwoorden die op dit en andere forums worden gesteld.

    Wat ik nu jammer vindt is dat er eigenlijk maar zelden iemand bedankt en verteld hoe het afgelopen is .

    Heeft dit te maken met onbeleefdheid of onverschilligheid dat dat gebeurd, of wordt het vergeten ?

    Zelf vindt ik het jammer, want het geeft je toch een goed gevoel als iemand verteld dat je hem op weg hebt geholpen

  • MiM

    Ik ben nog bezig voor een goed antwoord :)

    maar ik zal zeker dankjewel zeggen, ben al lang blij dat ik eindelijk een site bij toeval gevonden heb waar ik de antwoorden weg kan halen,

    oftewel alvast bij deze TNX voor de dingen die er al in staan en me steeds verder helpen,

    maar ik begrijp je reactie, want je helpt maar ondertussen krijg je bijna geen reactie of zelfs maar een bedankje

  • Jansen

    Een “dank je wel forum” oprichten……

    Je hebt mensen met normen en waarden en je hebt……… daar kan je niets aan doen en van deze mensen vooral niets van verwachten.

    Je mag een antwoord geven op hun vraag maar verwacht niet altijd een dank je wel…

  • nico

    daar ben ik ook wel achter, en zo erg is het ook niet maar het viel me zo op op deze en andere forums.