huishoudelijke hulp gevraagd

  • d.c

    vanaf eind maart 2004 ben ik op zoek naar een huishoudelijke hulp via een pgb(dus wit !!!) in de kop van noord-holland.Op dit moment heb ik de hulp via de dienstenwinkel in Den Helder,maar ik zal eerlijk zijn: dit gaat me te duur worden ik betaal op dit moment ? 18,- per uur voor een hulp (die niet alles mag doen) en dit gaat in Januari nog meer worden.Ik heb dan wel een pgb,maar mijn eigen bijdrage wordt gewoon veel te hoog,ik kan dit straks niet meer opbrengen.Ik moet mijn vrij besteedbaar bedrag er al instoppen (wat ik echt niet erg vindt) maar daar bovenop moet ik zelf ook nog eens een fiks bedrag per maand bijleggen,dit is straks niet meer te doen.Wie kan mij een goed alternatief aanbieden??

  • martien

    informeer eens bij cleaning service vossen die zijn heel goed en goedkoop

  • d.c

    Ik wist niet dat die ook huishoudelijke hulpen konden leveren??? ik weet wel bedrijfsschoonmaak,maar bedankt voor de tip,ik zal zeker even contact met ze proberen te zoeken.

  • simone

    Als jij een pgb hebt dan kom je misschien in aanmerking voor de thuiszorg. simone

  • dc

    goed lezen simone,die heb ik al via de dienstenwinkel in den helder,maar daar betaal ik nu (lees bovenstaande stukje nog maar eens goed)€ 18,- per uur voor en per 1 januari € 20,- per uur,en de bijdrage van het rijk (pgb) wordt vanaf januari aanzienlijk in gekort,dus moet ik er zelf veel bijleggen en dat kan ik niet meer opbrengen.