werkdruk

  • martina

    Ik voel me zo gestrest door het werk deze week alle vaste dagtakers zijn er niet diegene die in zouden vallen gaan er allemaal vandoor en ik ben de pineut om met een invalster alle taken te gaan doen. Ik voel me heel erg zenwuachtig deze week en zet het hier neer. ik kan er gewoon niet van slapen. bah martina

  • Co Scholten

    Martina,

    Je moet je niet gek laten maken, het werk komt altijd af………..

  • martina

    Het gaat al weer, had vanochtend even een gesprekje met de leidinggevende. Ik moet doen wat nodig is sanitair enzo en die tafels en zo en het aan de klant uitleggen. Niet te moeilijk doen en gewoon doorgaan. Heb zelfs al vooruit gewerkt voor morgen met een inval hulp en venmiddag kwam er ook nog een aanzetten. simone

  • Co Scholten

    Zo zie je het kan altijd ook weer meevallen!

  • MEA

    Hoi Martine,

    Ik heb je bericht gelezen. Maar je geen zorgen, het komt allemaal goed. Je moet de dingen een beetje relativeren. En bedenk dat het hebben van werk (hoe druk het ook is) toch nog altijd beter is dan helemaal geen (met alle verveling van dien).

    Je hoeft je helemaal niet gestresst te voelen. Doe wat je kunt doen (het belangrijkste) , en de rest laat je gewoon liggen… (je kunt niet anders)

    En anders (wees assertief): bel de vaste dagtakers op en vraag waar ze blijven, en trommel ook de invallers op!

    Om toch nog lekker te kunnen slapen, neem je een hete douche, en laat alle drukte van je afglijden… veel sterkte Martine.

  • martina

    dank je wel martina