vergoeding wassen doekjes

  • Pascal

    Indien mijn medewerkers de doeken zelf willen wassen ontvangen zijn een vergoeding van €25 echter mogen ze die die apart in een zak achter laten zodat die worden meegenomen op vrijdagavond bij de wissel van de moppen en stofwisservachten.

  • henk1964

    Waar hebben we het over wassen van doekkjes(vergoeding) KomOP z

  • linda

    Bij ons krijgt degene die de doekjes wast 1 keer per 6 weken een doos zeeppoeder

  • Loon

    Hoi,

    Over hoeveel doekjes gaat het. als het een machine per dag is (grootobject) is het verstandiger om een wasmachine op het object te plaatsen.

    Waarom de RL niet de doekjes mee laten nemen en schone terug leggen. De RL moet toch regelmatig op het object zijn.

    Microvezel thuis wassen zou ik niet willen. de wasmachine slijt hier harder van. Als schoonmaakbedrijf zou ik de microvezel zelf willen wassen omdat het relatief duurdere doekje niet tegen witte wasmiddel kan. Hoe vaak wordt microvezel niet verpest door verkeerd wassen?

    Ik denk dat de berekening van het Nibud een goede uitgangspositie is.

    Al met al reden genoeg tot nadenken.

    Groet.

  • Petra

    Lekker malkelijk van mijn werksters doen dat gewoon of gaat gewoon bjj de andere was ….. het kost wel water stroom wasmiddel wasmachine enz iets waar een werkgever dan op bespaard. Tuurlijk is het maar een doekje maar tel eens op over een heel jaar. Ik vind het persoonlijk belachelijk dat een werkgever dit moet doen voor (in mijn ogen) een krenterige luie werkgever!