eigen schoonmaakbedrijf starten

  • S.H. Shefka

    hoi,ik wil mijn eigen shoonmaakbedrijf opstarten,ik heb op dit moment lange jarig vast loon.Wat is beter voor mij ?Wat is jullie advis.Alvast Bedankt.

  • najoua

    hoi,

    ik ben najoua lauretti

    ik wil een schoonmaak bedrijf starten en wil graag alle info over weten.

    willen jullie mij aub tips geven.

    alvast hartelijk dank

    lauretti

  • Natie

    Ik wil een eigen schoonmaak bedrijf straten .Mijn vraag is wat heb je nodig en welke papieren enz als je info hebt die kan me helpen kunnen je maar een email sturen .Alvast bedankt voor je moeite .

  • Huseyin Bozkurt

    Beste mensen,

    Op dit moment ben ik zeer actief op zoek naar informatie voor het opstarten van een schoonmaakbedrijf. Dus bij deze zou ik iedereen heel dankbaar wezen die mij wat tips kunnen geven betreft het opstarten van een schoonmaakbedrijf.

    Ik heb al wat info en weet enkel bedrijven in de buurt waar ik woon dus nu is de stap om in de praktijk te duiken maar zou toch nog wat tips kunnen gebruiken wat ik allemaal moet doen.

    PS: degene die een schoonmaakbedrijf heeft, hoe is de markt op dit moment..? Ik weet wel dat er talloze bedrijven zijn die dit doen maar weet aan de andere kant dat er ook veel behoefte is aan schoonmaakbedrijven.

    Hoor heel graag en nogmaals bedankt.

    Groet,

    Huseyin Bozkurt

  • Harry

    Mensen….ga eerst eens langs bij de KvK en als er dan nog vragen zijn dan kan je ze hier stellen.

    De meeste dingen zijn zelf uit te zoeken en het is wel erg makkelijk om de vragen hier te stellen.

  • zuider

    Beste,

    Heeft iemand einge ervaring met het starten van een schoonmaakbedrijf? wat zijn de eerste stappen die genomen moeten worden?. wat moet men aan denken bij het binnen halen van klanten?. hoe haal je klanten binnen>

    Wil iemand mischien mij helpen? u kunt mij mailen op zuider@live.nl

    Alvast bedankt

    Met vriendelijke groet,

  • mas

    ik wil een schoonmaak bedrijf starten en wil graag alle info over weten.

  • Jos

    pfff…lekker makkelijk allemaal.

    Kunnen jullie zelf niet wat voorwerk doen en aan de hand daarvan je vragen stellen als er iets niet duidelijk is? Dit is wel heel globaal en erg gemakkelijk.

  • mas

    ik ben plan om schoonmaakbedrijf te starten , wat voor ik pleidingen heb ik nodig !!!!!??

  • mas

    ik ben plan om schoonmaakbedrijf te starten , wat voor ik pleidingen heb ik nodig !!!!!??