uurloon zzp schoonmaak

  • roos

    Hallo, wij werken al tijden in de schoonmaak in loondienst nu is het zo dat we verder gaan op zzp basis.

    Nu is mijn vraag aan jullie, weet er iemand hoe hoog het uurloon op deze basis ligt? wij hebben een bod gekregen van 18 euro bruto per uur en anders kunnen we de panden aannemen.

    Alvast bedankt voor je reactie…

  • bas

    hallo wie zijn die zzepers en hoe kan ik ze bereiken want voor dat uurtarief wil ik hun ook wel in huren

    laat even weten

  • roos

    hallo bas,

    duidelijk!! het is dus wel te laag, ik dacht het al wel.

    maar we kunnen echt veel panden van mijn wergever krijgen en in deze omstreken

    betalen ze allemaal rond dat uurloon. het hoogste ligt op 20 euro per uur.

    maar goed als je werk voor ons hebt tegen een beter uurloon dan hoor ik het graag.

    bas schreef:

    >

    > hallo wie zijn die zzepers en hoe kan ik ze bereiken want

    > voor dat uurtarief wil ik hun ook wel in huren

    > laat even weten

  • Rob

    Wij werken tegen een uurloon tussen de € 19 en € 25 en in de onderaannemening zitten wij rond de € 20. per uur.

    roos schreef:

    >

    > hallo bas,

    >

    > duidelijk!! het is dus wel te laag, ik dacht het al wel.

    > maar we kunnen echt veel panden van mijn wergever krijgen en

    > in deze omstreken

    > betalen ze allemaal rond dat uurloon. het hoogste ligt op 20

    > euro per uur.

    > maar goed als je werk voor ons hebt tegen een beter uurloon

    > dan hoor ik het graag.

    >

    > bas schreef:

    > >

    > > hallo wie zijn die zzepers en hoe kan ik ze bereiken want

    > > voor dat uurtarief wil ik hun ook wel in huren

    > > laat even weten

  • jada

    voor een startend ondernemer is 18,00 wel goed, zeker als onderaannemer, de hoofdaannemer moet immers ook nog verdienen. je kan zodoende wat ervaring op doen en zelf klanten maken waar je meer kunt vragen. Onze ervaring is dat de tarieven voor schoonmaak alleen maar dalende zijn, meer dan 20,00 wil men al niet meer betalen

  • Poetser

    Belachelijk uurloon, je neemt je vak toch niet serieus als je voor 18 euro bruto gaat werken? Als je als onderneming het schoonmaakvak professioneel benadert en uitvoert kun je niet met dit uurloon uit de voeten. Wanneer ik zulke uurtarieven in mijn offertes zou zetten dan kwam ik nergens aan de bak, je wordt simpelweg niet serieus genomen. Enfin, als je ongeschoold bent en met oude materialen en middelen werkt zal het nog net kunnen.

  • AfaFlex

    Geachte heer/mevrouw,

    Heeft u een vacature en zoekt u de geschikte kandidaat

    AfaFlex Personeelsdiensten biedt u de mogelijkheid om u veel tijd en geld te besparen door het werk uit uw handen te nemen. Wij hebben meer dan 10 jaar ervaring met het succesvol uitzenden, detacheren, werven en selecteren van kandidaten voor o.a. grote (internationale) organisaties, MKB, ICT start-ups, Schoonmaak en Glastuinbouw.

    De diensten die wij u aanbieden zijn:

    Werving & Selectie

    Uitzend & Detacheren

    P&O Advies & Reintegratie

    Onze dienstverlening wordt als succesvol ervaren, dit komt onder andere door de alertheid van handelen, de maatwerkbenadering, de consequente operationele organisatie en de moderne en actuele database.

    Ik nodig u uit gebruik te maken van ons speciale kennismakingstarief. Als u contact met ons opneemt, voorzie ik u graag van een persoonlijk advies! Wij detacheren Schoonmakers vanaf €17.50 per uur!!

    Wij wachten op uw reactie!

    Met vriendelijke groeten,

    AfaFlex Personeelsdiensten

    Marconistraat 121

    Postbus 3667

    3003 ar Rotterdam

    tel: 0659065056

    afaflex@live.nl

  • Saber

    Ik werk als onderaannemer en ik bereken 18 euro per uur voor de hoofdaanemer ook als zzp er, Bteroubaar, flexbiebel en 100% kwaliteit . als u geinteresseerd bent neem contact met mij of stuur een e-mail

    naar sabersaber_2008@hotmail.com

    werkgebied noord holland

    Met vriendelijke groet

  • marjan

    Hoi Bas,

    Ik werk een poosje als zz–er in de schoonmaak.

    Kan jij nog een kracht gebruiken?

    vriendelijke groet,

    Marjan

  • ali unver

    hierbij wil ik duidelijk maken dat de uurloon voor zzp schoonmakers rond de 25 euro ex btw moet liggen . het is niet de bedoeling dat al het vieze werk wordt opgeknapt voor een koopje.ik zelf zoek ook werk in de schoonmaak als zzp er dus als er wat te doen valt wil ik graag een reactie.

    met vriendelijke groeten,

    A. Unver