Bedrijven die werken met onderaannemers

  • Sabrina

    Ik zou graag willen weten welke schoonmaakbedrijven (evt uit jullie eigen ervaring) werken met onderaannemers? en zo ja, hoe ging dat dan in zijn werking?

    welke tarieven mag je hanteren…….Momenteel werken wij met Fortron maar zou graag ook met andere partijen in zee gaan.

  • Danny

    Beste Sabrina,

    Wij werken zelf ook in de onderaanneming maar werken zelf ook met onderaannemers. Als wij zelf werk uitvoeren in de onderaanneming zitten wij op de € 17,50 minimaal met uitloop naar hooguit 19,50 met uitschieters van € 20,00 voor calamiteiten en verzekeringswerk. Zelf hebben wij onderaannemers die voor ons werken van € 16,00 tot 17,00. Ik raad je wel aan om een goed contract op te laten stellen voor je onderaannemers.

    Groetjes Dvv Schoonmaakdiensten.

  • Dick

    Hallo Sabrina,

    Het werk dat wij uitbesteden in de onderaanneming doen wij voor € 18,50 in de reguliere schoonmaak en voor de glasbewassing € 22,50 - € 24,50

    Dit zijn ook de tarieven die we hanteren als wij werk aannemen in de onderaanneming. Net als wat Danny zegt, dit allemaal wel in een contract zetten.

    Met vriendelijke groet,

    Dick

    DC-Cleaning

  • bas

    ik ben pas begonnen met onderaanneming voor 19,50 per uur en wij staan open voor nieuwe projekten/opdrachten dus als je nog wat wilt uitbesteden kunnen we er altijd een keer over praten en het tarief komen we wel aan uit

    www.multischoon.nl

  • H.van Laar

    Geachte Sabrina,

    Wij zijn een bedrijf mat 8 glazenwassers.

    Wij hebben twee teleschopiche ramenwas systemen

    en een hogedruk reiniger die tot 150 grade warm wordt en

    250 bar spuit.

    Wij werken voor diverse bedrijven in de onderaanneming en

    wij hebben zelf geen onderaannemers omdat er finaceel weinig over

    blijft voor derde.

    om een indruk van ons bedrijf te krijgen kijk dan

    even op www.hvanlaar.nl

    wij werken door het hele land

    tel:0355244164

    bgg: 0624902174

    mvg H.van Laar

  • Tony

    Hallo Sabrina,

    graag zou ik met je in contact willen komen ivm werk in de onderaanneming.

    groetjes Tony

  • Sabrina

    Bedankt voor jullie nuttige tips!

    Groetjes,

    Sabrina

  • Jared

    Hallo Sabrina,

    Ben je nog op zoek naar onderaannemers voor de schoonmaak?

    Mvg,

    Jared

  • Tina

    hoi wij zijn een vof en zouden graag met schoonmaak bedrijven in zee willen gaan die met ons samen willen werken hoop dat hier reacties op komen groetjs tina

  • Quinten Op

    Tina

    hoi wij zijn een vof en zouden graag met schoonmaak bedrijven in zee willen gaan die met ons samen willen werken hoop dat hier reacties op komen groetjs tina